Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Στο δρόμο για τη ΔΕΘ ανοίξαμε όλα τα διόδια!


Αναδημοσιευση απο ΑΚΡΙΒΕΙΑ-STOP

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πανελλαδική κινητοποίηση "στο δρόμο για τη ΔΕΘ με ανοχτά διόδια". Το Σάββατο 11/9 από νωρίς το πρωί, στις εθνικές οδούς με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη, εκατοντάδες οχήματα κινούνταν ελεύθερα , ενώνονταν και προχωρούσαν ανοίγοντας όλους τους σταθμούς διοδίων και προκαλώντας ενθουσιασμό στους διερχόμενους οδηγούς. Στην κινητοποίηση συμμετείχαν το Συντονιστικό Φορέων κ Κατοίκων ΒΑ Αττικής, οι τοπικές επιτροπές κατά των διοδίων των νομών Φθιώτιδας, Μαγνησίας, Λάρισας, Τρικάλων, Καρδίτσας, η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας, οι επιτροπές ακρίβεια-stop, το Σωματείο Οδηγών Φορτηγών ΔΧ Θεσσαλονίκεις και πολλοί ακόμα πολίτες και φορείς. Στον τελευταίο σταθμό διοδίων που συναντήσαμε, αυτό των Μαλγάρων, όλες οι επιτροπές ενώθηκαν σε μια μεγάλη συγκέντρωση και σχηματίζοντας μια τεράστια αυτοκινητπομπή κατευθύνθηκαν στη Θεσσαλονίκη για να συμμετάσχουν στην πορεία της ΔΕΘ.
Το μήνυμα που δόθηκε ήταν σαφές. Με κάθε τρόπο ο αγώνας για ελεύθερους δρόμους, για το δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση θα συνεχιστεί σε κόντρα με τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων και όσων τους στηρίζουν.

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Τεχνικές εξαπάτησης από τον ΟΟΣΑ!

Πηγή: Το Ποντίκι     Του Σταύρου Χριστακόπουλου
Αναδημοσιευση απο Υou pay your crisis

«Το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα επιτίθεται στον αδύναμο κρίκο (την υπερχρεωμένη Ελλάδα) ώστε να δοκιμάσει τη συνοχή ολόκληρης της αλυσίδας. Το επόμενο βήμα θα είναι η κερδοσκοπία κατά άλλων χωρών ώστε να επιτευχθούν τεράστια κέρδη. Η κατάσταση στην Ελλάδα θυμίζει τις τριτοκοσμικές χώρες στη δεκαετία του ’80, οι οποίες “βοηθήθηκαν” από το ΔΝΤ. [...] Παρά τις πολυάριθμες μελέτες του ΔΝΤ που προσπαθούσαν να αποδείξουν το αντίθετο, η φτώχεια αυξήθηκε στις χώρες αυτές και οι προϋπάρχουσες μεσαίες τάξεις προλεταριοποιήθηκαν».

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοινωση ΑΡΕΝ Ρεθυμνου για την φοιτητικη σιτηση

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 Αναδημοσιευση απο Αριστερη Ενοτητα Ρεθυμνου

Μετά από διαγωνισμό, η φοιτητική λέσχη του Ρεθύμνου ξαναδόθηκε στην εταιρεία “Γευσήνους” για τα επόμενα 3 χρόνια, με δικαίωμα λειτουργίας και στην πόλη. Έτσι, όχι μόνο το δικαίωμα σίτισης των φοιτητών το αναλαμβάνει ξανά μία ιδιωτική εταιρία και όχι ,ως όφειλε,το πανεπιστήμιο, αλλά επιπλέον επιχειρεί να πλουτίσει σε βάρος των φοιτητών. Η τιμή της μερίδας αυξήθηκε-εν μέσω οικονομικής κρίσης- από 0,70λ σε 2,70ε, δηλαδή κατά 350%!

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Το σχολείο του ΔΝΤ

Διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση το υπουργείο Παιδείας κατ’ εντολή της τρόικας. Του Νίκου Ταυρή.

Αναδημοσιευση απο Δρομος της Αριστερας

Δραματική είναι η κατάσταση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς. Τα κενά σε εκπαιδευτικούς, η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη, οι περικοπές στην χρηματοδότηση οξύνουν ακόμα περισσότερο τα χρόνια προβλήματα της ελληνικής εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια εκρηκτική κατάσταση. Αυτό αποδεικνύει και η κυνική δήλωση της υπουργού Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου ότι η φετινή σχολική χρονιά θα είναι η πιο δύσκολη της μεταπολίτευσης. Μέσα στο γενικό πλαίσιο «περικοπές παντού» το δημόσιο σχολείο, με το που χτυπήσει το κουδούνι στις 13 Σεπτέμβρη, θα βρεθεί μπροστά στη νέα «μνημονιακή» πραγματικότητα.

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Δελτίο Τύπου - Πανελλαδικό Συντονιστικό Κατά των Διοδίων

Στο δρόμο για τη ΔΕΘ με ανοιχτά διόδια

 
Οι επιτροπές αγώνα κατά των διοδίων θα συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις της ΔΕΘ με ξεχωριστό τρόπο. Ξεκινώντας από το σταθμό διοδίων του Ρίου και περνώντας από όλους τους σταθμούς διοδίων του άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη, το Σάββατο 11/9 θα φτάσουμε στη Θεσσαλονίκη για να συμμετάσχουμε στην πορεία ενάντια στο Μνημόνιο και τα μέτρα της κυβέρνησης. Ο αγώνας κατά των διοδίων και των εταιρειών που λυμαίνονται τους εθνικούς δρόμους γίνεται περισσότερο επίκαιρος την εποχή του Μνημονίου και του ΔΝΤ, για την υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας και του λαϊκού εισοδήματος.
Στη διαδρομή από τις διάφορες πόλεις προς τη Θεσσαλονίκη θα σχηματιστεί αυτοκινητοπομπή η οποία θα ανοίγει όλα τα διόδια που θα συναντά κατά μήκος των Εθνικών Οδών για να διέρχονται οι οδηγοί ελεύθερα. Τα αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν από την Κορινθία, Αργολίδα και Αττική θα συγκεντρωθούν στις 09:00 στο σταθμό διοδίων των Αφιδνών Αττικής. Η αυτοκινητοπομπή θα κατευθυνθεί προς Θεσσαλονίκη περνώντας και ανοίγοντας όλους τους ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων ενώ έξω από τη Λάρισα και την Κατερίνη θα συναντηθεί με τους κατοίκους και τις τοπικές επιτροπές που θα ενισχύσουν το κομβόι. 
Καλούμε όλα τα σωματεία, τις οργανωμένες συλλογικότητες αλλά και τους μεμονωμένους πολίτες που θα μετακινηθούν προς τη Θεσσαλονίκη για την πορεία της ΔΕΘ, να ενισχύσουν το αγωνιστικό κομβόι των κινημάτων!


Τηλ. Επικοινωνίας : 6974200326

Web : diodiastop.blogspot.com

Κυριακή 29 Αυγούστου 2010

Πεθαίνει ο Αλιάκμονας

Την καταστροφική μόλυνση του ποταμιού έφερε στην επιφάνεια η διαμαρτυρία των τεσσάρων ακτιβιστών στην Νομαρχία Βέροιας. Του Λεωνίδα Σακλαμπάνη.

Αναδημοσίευση απο Δρόμος της Αριστεράς



Την «πράσινη ανάπτυξη», βασικό σύνθημα-φούσκα της προεκλογικής εκστρατείας του ΠΑΣΟΚ και την άμεση καταστολή όσων διεκδικούν ένα καλύτερο μέλλον, κινητήρια δύναμη της σημερινής κυβέρνησης, συμπυκνώνει η παρέμβαση τεσσάρων μελών οικολογικών οργανώσεων από τον Βόλο και τη Βέροια, με αφορμή τη συνεχιζόμενη μόλυνση του ποταμού Αλιάκμονα.  
Η είδηση, που έκανε το γύρο της χώρας, με τα μέλη των οικολογικών οργανώσεων να μπαίνουν στο γραφείο του Νομάρχη Ημαθίας και να αδειάζουν δύο σακούλες με νεκρά ψάρια από τον συγκεκριμένο ποταμό, δείχνει το αδιέξοδο που έχουν βρεθεί πολίτες και ακτιβιστές απέναντι σε ένα κράτος που σιωπά για τους ισχυρούς βιομήχανους και κλείνει τα μάτια στην εκάστοτε τοπική αρχή η οποία αυθαιρετεί συμπράττοντας με τους «μεγάλους».  

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Παλαιστινιακές οργανώσεις απορρίπτουν την πίεση ΗΠΑ / Σιωνιστών για απευθείας διαπραγματεύσεις

Πηγή: www.pflp.ps/english/
Αναδημοσιευση απο  Free Palestine


Το Λαϊκό Μέτωπο για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης μαζί με τη Χαμάς, την Ισλαμική Τζιχάντ, το Δημοκρατικό Μέτωπο και 7 άλλες παλαιστινιακές παρατάξεις εξέδωσαν κοινή δήλωση στη Δαμασκό αντιτιθέμενες στην επανάληψη των διαπραγματεύσεων άμεσων ή έμμεσων, με το Ισραήλ στις 15 Αυγούστου 2010. Η κοινή δήλωση, την οποία διάβασε σε συνέντευξη Τύπου ο σύντροφος Δρ Maher al-Taher, μέλος του Πολιτικού Γραφείου του Λαϊκού Μετώπου για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης και επικεφαλής του τμήματος του στην εξορία, προειδοποίησε για τις «σοβαρές συνέπειες της συνέχισης της πολιτικής του παραχωρήσεων και συμβιβασμών των παλαιστινιακών εθνικών δικαιωμάτων».
Create your own banner at mybannermaker.com!
Καντε copy τον html κωδικα γιανα μεταφερετε το banner!