Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Το Πανεπιστήμιο του ΔΝΤ είναι εδώ! Σύνοδος Πρυτάνεων στο Ρέθυμνο

Αναδημοσίευση από AΡΙΣΤΕΡΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

Στις 23-24 Οκτώβρη θα διεξαχθεί στο Ρέθυμνο η 65η σύνοδος πρυτάνεων. Η υπουργός παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου θα ανακοινώσει το προσχέδιο του νέου νομοσχεδίου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, το σχέδιο δηλαδή της διάλυσης του δημόσιου Πανεπιστημίου όπως το ξέραμε μέχρι σήμερα. Η ιδιωτικοποίηση του Πανεπιστημίου μέσω της επιβολής διδάκτρων σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα, η αντικατάσταση των οργάνων διοίκησης και συνδιοίκησης με τα συμβούλια διοίκησης στα οποία θα συμμετέχουν επιχειρηματίες και μάνατζερ, καθώς τα πανεπιστήμια θα πρέπει να αναζητήσουν πόρους για τη λειτουργία τους, ο αποκλεισμός φοιτητών μέσω της εντατικοποίησης, η εισαγωγή σε σχολές και όχι σε τμήματα, πράγμα που οδηγεί σε διασπασμένο πτυχίο, σε μια ατέρμονη προσπάθεια συγκέντρωσης των απαραίτητων πιστωτικών μονάδων, είναι μερικά μόνο από τους βασικούς άξονες της δημιουργίας του  νέου Πανεπιστημίου. Το πανεπιστήμιο δηλαδή της αγοράς, του μνημονίου και του ΠΑΣΟΚ, ένα πανεπιστήμιο για τους λίγους και εκλεκτούς που θα προετοιμάζει τους νέους εργαζόμενους της επισφάλειας, της ελαστικοποίησης και της εργασιακής τρομοκρατίας.

Το κίνημα κατά της αναθεώρησης του Άρθρου 16  μας έδειξε πως ο συλλογικός και μαζικός αγώνας, οι Γενικές Συνελεύσεις και  η συγκρότηση πανεκπαιδευτικού  μετώπου μπορεί να οδηγήσουν σε νίκες.

Οργανώνουμε αντισύνοδο στο Πανεπιστήμιο Γάλλου 22-23 Οκτώβρη, διαδηλώνουμε στο χώρο που θα διεξαχθεί η Σύνοδος των Πρυτάνεων την Κυριακή 24 Οκτώβρη.
Με τους αγώνες μας απαντάμε στην διάλυση του δημοσίου Πανεπιστημίου, αντιστεκόμαστε σε ΠΑΣΟΚ και ΔΝΤ.


Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

ΨΗΦΙΣΜΑ Συλλόγου Διδασκόντων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Η Γενική Συνέλευση του Ενιαίου Συλλόγου Διδασκόντων του Πανεπιστημίου
Θεσσαλίας θεωρεί ότι στο πλαίσιο της συζήτησης σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις
στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έτσι όπως προδιαγράφτηκε από τις δηλώσεις του
Πρωθυπουργού, της Υπουργού και του Υφυπουργού Παιδείας στους Δελφούς,
προετοιμάζει τη συνολική μετάλλαξη του πανεπιστημίου προς μια πρωτοφανή
απαράδεκτη κατάσταση.

Θεωρούμε ότι η ηγεσία της ΠΟΣΔΕΠ δεν έχει πρόσφατη δημοκρατική νομιμοποίηση
για να συμμετάσχει σε διάλογο με την κυβέρνηση, αφού το θεσμικό, πολιτικό και
συνδικαλιστικό πλαίσιο της προ διετίας εκλογής της ήταν τελείως διαφορετικό, και
ως εκ τούτου καλούμε την Ομοσπονδία των πανεπιστημιακών να επισπεύσει και να
διεξάγει άμεσα, εντός του 2010, το 10ο Συνέδριο για τη δημοκρατική έκφραση της
τρέχουσας θέλησης και στάσης των πανεπιστημιακών δασκάλων απέναντι στις
κυβερνητικές προθέσεις.

Βόλος, 6 Οκτωβρίου 2010

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

1o Installfest VoLUG Σάββατο 9/10 12:00 στον Θόλο (αίθουσα Μ)

Σας προσκαλούμε στο 1ο installfest που
διοργανώνουμε σαν VoLUG (Volos Linux User Group),στις 9
Οκτωβρίου ώρα 12:00 στον Θόλο του
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (αίθουσα Μ). Το
instalfest απευθύνεται κυρίως στους πρωτοετείς
της σχολής των Δικτύων, χωρίς βέβαια να
σημαίνει ότι αν κάποιος θέλει, δεν μπορεί
να παρακολουθήσει το πρόγραμμα.

    Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
        Γενική παρουσίαση του Linux
        Επίδειξη εγκατάστασης  μιας διανομής
Linux (Kubuntu)
        και τέλος θα ακολουθήσουν
εγκαταστάσεις στους φορητούς υπολογιστές
όσων επιθυμούν.

    Όποιος θέλει να του εγκαταστήσουμε Linux
στο netbook/laptop του, μην ξεχάσει να φέρει
φορτιστή.
    Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει στην
διοργάνωση μπορεί να έρθει νωρίτερα (κατα
τις 10-11).
    Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να
επικοινωνίσετε εδώ: volug.gr/forumbb ή στην λίστα
μηνυμάτων μας: list@volug.gr

    Εκ μέρους του VoLUG.

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ!

Τους τελευταίους μήνες η ελληνική κοινωνία βιώνει μια πρωτόγνωρη επίθεση σε κατακτήσεις και δικαιώματα. Η κυβέρνηση Παπανδρέου αφού έδωσε τα «κλειδιά της χώρας» στο ΔΝΤ, την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (τρόικα), επιχειρεί βίαια να εφαρμόσει το μνημόνιο το οποίο υπέγραψε εν μία νυκτί στην Βουλή. Προχωράει μετά το καλοκαίρι στην συνέχιση της επίθεσης (το λεγόμενο «Μνημόνιο 2») με νέα ακόμα πιο σκληρά μέτρα, ενώ δεν διστάζει δια στόματος Θ.Πάγκαλου να μας δηλώσει ότι «εμείς τα φάγαμε» και άρα «θα πρέπει μαζί να τα πληρώσουμε»! Το πιο εξοργιστικό είναι ότι αυτές οι δηλώσεις γίνονται σήμερα, που εργαζόμενοι απολύονται καθημερινά με τους δείκτες της ανεργίας, ειδικά της νεολαίας, να ανεβαίνουν, με ολόκληρες οικογένειες που κυριολεκτικά πετιούνται στο περιθώριο!
           
Φυσικά η κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να αφήσει «παραπονεμένο» και το Πανεπιστήμιο. Ήδη δόθηκε ένα στίγμα από τον Παπανδρέου και την υπουργό διάλυσης της Παιδείας και της νεολαίας, Α.Διαμαντοπούλου με τις εξαγγελίες που έκαναν στους Δελφούς. Δημιουργώντας μια επιτροπή από «σοφούς» πρυτάνεις, προέδρους, πρώην υπουργούς από το εξωτερικό περισπούδαστους στα αμερικάνικα πρότυπα για να κάνουν αλλαγές:

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής  Αγωγής  σας προσκαλεί στην εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου και ώρα 19:30 στο αμφιθέατρο Κορδάτου στο κτίριο Παπαστράτου.

Το θέμα της εκδήλωσης είναι  «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΝΕΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ»

Ομιλητές θα είναι.
Ο Τάκης Πολίτης επίκουρος καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
και ο Σταύρος Κατσούρας καθηγητής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ενημέρωση από την Πανελλαδική Συνάντηση Κατά των Διοδίων

Αναδημοσίευση απο ΑΚΡΙΒΕΙΑ- STOP

Πολίτες, από όλες τις γωνιές της χώρας, ενωμένοι και αποφασισμένοι, ετοιμάζονται να αντιμετωπίσουν το αύριο. Όποιο κι αν είναι αυτό!
Περισσότεροι από 50 εκπρόσωποι Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων από ολόκληρη την Ελλάδα, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας για Πανελλαδική συνάντηση, η οποία θα πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Οκτωβρίου στο νομό Πιερίας, από τις 12:00 έως τις 17:00, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δίου.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι των παρακάτω Επιτροπών Αγώνα και φορέων:

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Γλέντι γενεθλίων Στεκιού

Create your own banner at mybannermaker.com!
Καντε copy τον html κωδικα γιανα μεταφερετε το banner!